پیشنهاد آمریکا به گرجستان برای تحقیقات نظامی بیولوژیک

به گزارش کتاب ارزان، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت آمریکا به گرجستان پیشنهاد همکاری در زمینه تحقیقات نظامی بیولوژیک داده است.

پیشنهاد آمریکا به گرجستان برای تحقیقات نظامی بیولوژیک

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کنفرانسی خبری اظهار داشت ایالات متحده آمریکا به گرجستان پیشنهاد همکاری و توسعه برنامه تحقیقات نظامی بیولوژیک در آزمایشگاه بیولوژی لوگار واقع در نزدیک تفلیس، پایتخت گرجستان داده است.

زاخارووا گفت: ما تقویت حضور بیولوژیک مستقیم آمریکا در خارج را متوجه شده ایم.اطلاعاتی را به دست آوردیم که نشان می دهد نمایندگانی از وزارت دفاع آمریکا اخیراً از مرکز بهداشتی ریچارد لوگار گرجستان (واقع در حومه تفلیس، پایتخت گرجستان) دیدن نموده اند و در آنجا به طرف گرجی پیشنهاد داده اند که دامنه تحقیقات بیولوژیک این مرکز را توسعه و گسترش دهند.

: افشای فعالیت های مشکوک بیولوژیک یک شرکت آمریکایی در مرز لبنان و سوریه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که این کشور بعید نمی داند که آمریکایی ها در چنین آزمایشگاه های موجود در سایر کشور ها دست به توسعه و تنوع بخشی به عناصر منجر به بیماری های خطرناک برای اهداف نظامی بزند.

او در خاتمه گفت: قطعاً نمی توان این واقعیت را که آمریکایی ها اقدام به ایجاد زیرساخت دارای توانمندی بیولوژیک خطرناک احتمالی در اطراف مرز های روسیه نموده اند، نادیده گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 886

به "پیشنهاد آمریکا به گرجستان برای تحقیقات نظامی بیولوژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد آمریکا به گرجستان برای تحقیقات نظامی بیولوژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید