چین یک تیم پزشکی برای اون اعزام کرد

به گزارش کتاب ارزان، اخیراً حدس هایی در خصوص شرایط سلامت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مبنی بر آنکه وی تحت عمل جراحی قرار گرفته به وجود آمده است و گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد چین برای کیم جونگ اون یک تیم پزشکی را به کره شمالی اعزام نموده است.

چین یک تیم پزشکی برای اون اعزام کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک اخیراً حدس هایی درباره شرایط سلامت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مبنی بر آنکه وی تحت عمل جراحی قرار گرفته به وجود آمده است و گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد چین برای کیم جونگ اون یک تیم پزشکی را به کره شمالی اعزام نموده است.

چین اعلام نموده است که یک تیم متشکل از کارشناسان پزشکی را برای ارائه مشاوره به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعزام نموده است. بنابر گزارش ها، یک هیئت اعزامی به رهبری یکی از اعضای ارشد گروه بین الملل حزب کمونیست چین، پکن را به مقصد کره شمالی ترک نموده است.

منابع اطلاعاتی گزارش داده اند که این ملاقات پیش بینی شده از جانب هیئت اعزامی چینی به دلیل گزارش های متناقض از شرایط سلامتی کیم جونگ اون صورت می گیرد.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا ادعاهای مربوط به شرایط سلامت کیم جونگ اون را نادرست و اشتباه توصیف نموده و مدعی شده بود که وی شنیده است آن ها از اسناد و مدارک قدیمی استفاده نموده اند و برای شرایط سلامت اون ابراز امیدواری نموده و گفت که امیدوارم حال او خوب باشد.

کنگ مین سوک، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی نیز در همین رابطه اظهار نموده است: ما هیچ چیزی برای تأیید کردن نداریم و متوجه هیچ فعالیت غیرعادی و یا غیرمنتظره ای در کره شمالی نشده ایم.

پیونگ یانگ با پکن روابط دیپلماتیک گرمی دارد و چین از اقتصاد این کشور حمایت می نماید و در میان تحریم های سازمان ملل متحد، نیازهای اساسی این کشور را تأمین می نماید.

حدس ها درباره شرایط سلامت کیم جونگ اون در اوایل ماه آوریل پس از آن شروع شد که رهبر کره شمالی در جشن تولد پدربزرگش، که یکی از مهمترین تعطیلات کشور است، شرکت نکرد. پیونگ یانگ به صورت رسمی هیچ گونه اظهار نظری درباره شرایط سلامت رهبر کره شمالی ننموده است، در حالی که غیبت رهبر کره شمالی در محافل عمومی به شایعات متعدد درباره شرایط سلامت وی دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 993

به "چین یک تیم پزشکی برای اون اعزام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین یک تیم پزشکی برای اون اعزام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید