کامرون: پیروزی حزب کارگر به معنی سرانجام رفاه در انگلیس است

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس به مردم این کشور هشدار داد در صورت پیروزی حزب کارگر در انتخابات آینده رفاه بریتانیا با خطر روبرو خواهد شد.

کامرون: پیروزی حزب کارگر به معنی سرانجام رفاه در انگلیس است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در مطلبی که برای روزنامه دیلی تلگراف نوشت بیان کرد که درصورت پیروزی اد میلیبند در انتخابات، رفاه انگلیس در انتخابات سال 2015 به خطر خواهد افتاد.

نخست وزیر انگلیس هشدار داد که درصورت پیروزی اد میلیبند در انتخابات سراسری در 200 روز آینده رهن ها افزایش یافته، تجارت با رکود روبرو خواهد شد و از رونق بازارهای بین المللی کاسته خواهد شد.

با نزدیک شدن به انتخابات کامرون از مردم این کشور خواست تا از محافظه کاران حمایت نمایند زیرا رای به حزب استقلال می تواند باعث به قدرت رسیدن حزب کارگر شده و به قول کامرون ملت انگلیس را به دوران رکود بازگرداند.

کامرون هشدار داد که رای به حزب کارگر طعنه وحشتناکی به مردمی است که خواهان تغییر سیاستهای مهاجرتی اتحادیه اروپا هستند. وی در مقاله خود گفت: ما متعهد هستیم تا حق مهاجرت را در متن مذاکرات خود در اروپا قرار دهیم.

شب گذشته گزارشاتی مبنی بر آنالیز موضوع اعمال سقف درامد سالیانه برای مهاجرانی مطرح شد که دارای ویزای کار در انگیس هستند. منابع دولتی نیز در واکنش به انتشار چنین گزارشاتی آنها را درحد حدس دانستند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 628

به "کامرون: پیروزی حزب کارگر به معنی سرانجام رفاه در انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرون: پیروزی حزب کارگر به معنی سرانجام رفاه در انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید