کبری خزعلی: اگر خانواده ها و دانش آموزان تغییر نمایند، جامعه تغییر می نماید

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - ابعاد همکاری های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در نشستی مشترک آنالیز شد.

کبری خزعلی: اگر خانواده ها و دانش آموزان تغییر نمایند، جامعه تغییر می نماید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست با حضور ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده؛ ابعاد همکاری های دو مجموعه به منظور فراهم کردن زمینه عقد تفاهم نامه و همکاری های بیشتر آنالیز شد.

در این جلسه کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با تقدیر از همکاری ها سازمان پژوهش در پروژه مشترک آموزش معلمان با موضوع خانواده و سبک زندگی این همکاری را نمونه خوبی از عرصه همکاری های فرهنگی و تربیتی این شورا نام برد و اضافه کرد: خانواده و دانش آموزان اگر تغییر نمایند؛ جامعه تغییر می نماید.

وی با اشاره به الگوی عملی حاج قاسم در پیگیری امور اشاره نمود: نباید به درون کشور در امور زنان و خانواده اکتفا کرد و برای صدور الگوی زن مسلمان باید ارتباطات بین المللی را هم توسعه داد.

وی در ادامه با مرور بعضی زمینه های همکاری قبلی پیشنهاد عقد تفاهمنامه بین دو مجموعه را عنوان کرد.

حسن ملکی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه از عقد تفاهمنامه فی مابین دو مجموعه استقبال کرد و این جلسه را فرصت مغتنمی در گسترش همکای ها و طرح موضوعات اساسی حوزه زنان و خانواده در محتوای برنامه های درسی دانست.

ملکی با اشاره به تالیف کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی برای دختران و پسران گفت. دوره آموزشی برگزار شده برای حدود 5000 معلم باید مورد آنالیز قرار گیرد تا معلوم گردد نتایج به دست آمده چگونه می تواند در تدریس معلمان برای دوره های بعدی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های سازمان پژوهش، بستر شبکه ملی رشد و مرکز تربیت و یادگیری معلم را بستری مناسبی در ترویج مفاهیم درسی مدیریت خانواده و سبک زندگی دانست.

در این نشست مقرر شد مفاد تفاهمنامه همکاری دو طرف با پیگیری اکرم عینی مشاور امور بانوان و رییس کتابخانه و مرکز اسناد سازمان انجام گردد.

در این نشست آیت الهی، لواف، سید سعید بدیعی و صدیقه حسن زاده نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1532

به "کبری خزعلی: اگر خانواده ها و دانش آموزان تغییر نمایند، جامعه تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبری خزعلی: اگر خانواده ها و دانش آموزان تغییر نمایند، جامعه تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید