کرونا در کاخ امپراتوری ژاپن

به گزارش کتاب ارزان، شبکه خبری ان. اچ. کی ژاپن از ابتلای یکی از محافظان رده بالای کاخ امپراتوری این کشور به ویروس کرونا اطلاع داد.

کرونا در کاخ امپراتوری ژاپن

ان. اچ. کی روز یکشنبه گزارش کرد این فرد 50 سال دارد و اخیرا نیز دیدار و برخورد مستقیمی با شخص امپراتور، ملکه و خانواده امپراتوری نداشته است.

گزارش حاکی است این فرد در ایستگاه محافظان آکاساکا کار می نماید جایی که تامین بخشی از امنیت امپراتور و خانواده اش را به عهده دارد.

این فرد در تاریخ 28 مارس احساس ضعف نموده بود و چندین بار نیز به یک مرکز درمانی مراجعه نموده بود تا اینکه وی روز 9 آوریل (21 فروردین) آزمایش کرونا داد و 11 آوریل نیز نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شد.

گزارش می افزاید این اولین بار است که یک نگهبان در مقر پلیس قصر امپریال آلوده شده است.

شبکه خبری ان. اچ. کی ژاپن همچنین گزارش کرد یک مدیر وزارتخارجه این کشور هم کرونا گرفته است در زندان توکیو نیز تست یک زندانی مثبت گزارش شده است.

تا کنون در ژاپن 6 هزار و 748 تن به کرونا مبتلا شده و 108 نفر هم فوت شده اند تعداد بهبود یافتگان کرونا در این کشور هم به 762 تن رسیده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز یکشنبه در سراسر دنیا به یک میلیون و 780 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 108 هزار و 828 تن گزارش شده است در حالی که 404 هزار نفر هم بهبود یافته اند. ،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 961

به "کرونا در کاخ امپراتوری ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در کاخ امپراتوری ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید