کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش کتاب ارزان، این اردو تا 15 فروردین در خانه کشتی کرمانشاه ادامه دارد و فرنگی کاران استان کوشش می نمایند با قرار دریافت در ترکیب اصلی تیم های ملی در مسابقات قهرمانی دنیا حضور یابند.

کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیات ورزش های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: 2 کشتی گیر فرنگی کار استان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به اردوی ارزیابی و انتخابی تیم های ملی دعوت شدند.

معصومه محمدی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ابوذر ربیع زاده در رده سنی بزرگسالان و حسین حسینی در بخش جوانان به مرحله دوم اردوی ارزیابی و انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان دعوت شدند و از ششم فروردین تمرینات خود را در این اردو شروع می نمایند.

وی اضافه نمود: این اردو تا 15 فروردین در خانه کشتی کرمانشاه ادامه دارد و فرنگی کاران استان کوشش می نمایند با قرار دریافت در ترکیب اصلی تیم های ملی در مسابقات قهرمانی دنیا حضور یابند.

محمدی با اشاره به اینکه ابوذر ربیع زاده، کسب 2 نشان نقره و یک نشان طلا در رقابت های المپیک ناشنوایان و مسابقات دنیای کشتی ناشنوایان را در کارنامه ورزشی خود دارد و از امیدهای کسب نشان محسوب می گردد، توضیح داد: ششمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ناشنوایان دنیا در رده سنی بزرگسالان و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جوانان دنیا در سال 2021 به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: دوومیدانی کاران ناشنوای چهارمحال و بختیاری نیز خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می نمایند.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان گفت: مهدی عالی پور و الهه گل محمدی از ورزشکاران نیمه استقامت و پرتابی استان هستند که با توجه به رکوردهای آنان در برنامه های تمرینی، شانس حضور در ترکیب تیم ملی و شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان را دارند.

محمدی یادآور شد: گل محمدی در مسابقات لیگ دوومیدانی کشور در سال گذشته توانست با پرتاب 34 متر و 49 سانتی متری رکورد آسیایی پرتاب دیسک ناشنوایان را پشت سر بگذارد و امید می رود در رقابت های المپیک ناشنوایان نیز در جمع مدال آوران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، تا پیش از شیوع کرونا 47 نفر در مجموع رشته های ورزشی ناشنوایان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شده و فعالیت می کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1582

به "کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران ناشنوای چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید