گوگل زیر ذره بین اتحادیه اروپا: خدمات بهتری می دهیم

به گزارش کتاب ارزان، مدیر اجرائی اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعاتی در خصوص چگونگی و چرایی استفاده از گوگل از واحدهای آلفابت ویژه است.

گوگل زیر ذره بین اتحادیه اروپا: خدمات بهتری می دهیم

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

کمیسیون اروپا در مورد تنظیمات ضد انحصاری گوگل تحقیق می نماید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا با تحقیق در مورد جمع آوری داده های گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جست و جوی اینترنتی در کسب و کارهای اینترنتی تحقیق می نماید.

اینک شرکت های رقیب در دوسوی اقیانوس اطلس در جست وجوی چگونگی استفاده از راه های کسب درآمد از دامنه و داده ها هستند.

هنوز کمیسیون اروپا در بیانیه خود به جزئیات بیشتر در مورد این تحقیقات اشاره ننموده است.

اسناد فاش شده برای رویترز حکایت از تمرکز این تحقیقات روی جست و جوهای محلی، تبلیغات محلی، خدمات مورد احتیاج به نام کاربری، گذرواژه، مرورگرهای وب و گزینه های دیگر دارد.

ساختمان دفتر مرکزی گوگل در سان فرانسیسکو- آمریکا/ عکس: گلاس دور

مدیر اجرائی اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعاتی در مورد چگونگی و چرایی استفاده از گوگل از واحدهای آلفا بت ویژه است. مدیر در سال 2015، گوگل قسمت های مختلف خود را به صورت شرکت خوشه ای آلفابت سازماندهی کرد. گوگل در حال حاضر بزرگ ترین زیرمجموعه آلفابت محسوب می گردد.

یکی از مقامات مسئول در اتحادیه اروپا در این باره گفت: کمیسیون تحقیق و آنالیز مجلس اروپا در مراحل آنالیز، پرسشنامه ای را در مورد نحوه جمع آوری داده های گوگل برای این بخش ارسال نموده است. وی همچنین از ادامه تحقیقات اتحادیه اروپا روی این موضوع اطلاع داد.

مارگارت وستاگر از اعضای کمیته رقابت اروپا در این باره گفت: گوگل در دو سال گذشته بیش از 8 میلیون یورو را به دلیل سوء استفاده از بازار به اتحادیه اروپا پرداخت نموده است. اتحادیه اروپا نیز از گوگل خواسته است تا دستورالعمل های ساختاری خود را تغییر دهد.

گوگل اعلام نموده است که برای بهتر کردن خدمات خود از این داده ها استفاده می نماید. کاربران نیز می توانند داده های خود را در هر زمان مدیریت، حذف و انتقال دهند.

گوگل چیست؟

گوگل یک شرکت فناورانه چندملیتی و آمریکایی الاصل با موضوع کار اینترنتی است. فعالیت اصلی این شرکت شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری، تبلیغات، نرم افزار و سخت افزار است. گوگل در سپتامبر سال 1998 توسط دو دانشآمئوخته مقطع P.H.D دانشگاه استندفورد به نام های لری پیچ و سرگی برین تاسیس شد.

این روزها گوگل به لطف خدماتی مانند گوگل سرچ، جی میل، گوگل کلندر، گوگل درایو،گوگل مپ، ویز بی شک پربازدیدترین موتور جست و جو و وبسایت این روزهای دنیا است و بی رقیب ظاهر شده است.

--

بیشتر بخوانید:

گوگل به نقض قوانین اتحادیه اروپا متهم شد

جریمه ای سنگین در انتظار گوگل

اتحادیه اروپا گوگل را نقره داغ کرد

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 523

به "گوگل زیر ذره بین اتحادیه اروپا: خدمات بهتری می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل زیر ذره بین اتحادیه اروپا: خدمات بهتری می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید