700 عملیات تروریستی علیه ترکیه اجرا شده است

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که در جمع اعضای حزب عدالت و توسعه، سخن می گفت در ادامه اضافه کرد: از زمانیکه عملیات ضد تروریستی خود را در سوریه شروع کردیم نزدیک به 700 حمله از سوی تروریست های خارج از ترکیه بویژه اروپا علیه ما اجرا شده است.

700 عملیات تروریستی علیه ترکیه اجرا شده است

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

اردوغان در ادامه گفت: این کشورها (اروپائی ها) پ ک ک و YPG را می پذیرند و اجازه می دهند که نمادهای آنها در خیابان ها نصب گردد اما در عین حال جلوی فعالیت گروه های حامی ترکیه را می گیرند.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه عنوان داشت: روسیه و ترکیه گشتزنی های مشترک خود را در فاصله 7 کیلومتری از مرز منطقه امن را شروع می نمایند.

وی همچنین گفت: اگر لازم باشد ترکیه منطقه امن شمال سوریه را گسترش می دهد. هر گونه حمله ای که خارج از منطقه امن سوریه علیه ترکیه انجام گردد با واکنش ما روبرو می گردد.

اردوغان درباره عملیات چشمه صلح نیز گفت: در این عملیات با از بین رفتن 900 تروریست منطقه ای به وسعت چهار هزار و 200 کیلومتر پاکسازی شد.

اردوغان در ادامه از آمریکا نیز انتقاد کرد و گفت: آمریکا چطور می تواند ارتش آزاد سوریه را ترویست بنامد در حالیکه آنها صاحبان سرزمین هستند و از آن دفاع می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 527

به "700 عملیات تروریستی علیه ترکیه اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 عملیات تروریستی علیه ترکیه اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید