اردیبهشت ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده های وام ودیعه مسکن سی سخت

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کوشش کنیم تا 15 اردیبهشت ماه همه پرونده های مردم به بانک های عامل معرفی و بانک ها تا 25 اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل پرونده ها اقدام نمایند.

اردیبهشت ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده های وام ودیعه مسکن سی سخت

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی شهر سی سخت، اضافه کرد: رعایت برنامه زمان بندی برای بازسازی واحدهای تعمیری و ساخت واحدهای احداثی در سی سخت برای ما بسیار مهم است.

وی توضیح داد: مصمم هستیم تا انتها تیرماه منازل مردم آماده و مرداد ماه به آن ها تحویل گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ماه های انتهای دولت به سر می بریم، اظهار کرد: هیئت دولت به ویژه شخص ریاست جمهور و معاون اول رئیس جمهور خواهان ارتقای سرعت عملیات اجرایی در ساخت و ساز خانه های مردم دنا هستند.

کلانتری با بیان اینکه کارشناسی بنیاد مسکن از برآورد خسارات و تاییدیه استانداری به عنوان نماینده دولت برای تخصیص اعتبار از سوی دولت به مردم زلزله زده دنا یک فرصت طلایی برای بازسازی این شهر است، تاکید نمود: کوشش کنیم تا 15 اردیبهشت ماه همه پفراینده های مردم به بانک های عامل معرفی و بانک ها تا 25 اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل پفراینده ها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه یکی دو هفته دیگه وارد بحث انتخابات می شویم، بیان نمود: فرایند کار بانک ها رضایت بخش و امیدوار نماینده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهان نظارت بیش از پیش نظام مهندسی بر فرایند ساخت و سازها شد و ادامه داد: ما نه دقت را فدای سرعت و نه سرعت را فدای دقت نمی کنیم.

کلانتری با بیان اینکه عملکرد دانشگاه در بحث مقاوم سازی یک سند ماندگار خواهد بود، توضیح داد: در مورد ساخت و ساز در روستای تاریخی و گردشگری سی سخت بیش از پیش دقت و کار کارشناسی لحاظ گردد.

وی با بیان اینکه کار انحصاری خدایی ناکرده فساد می آورد، اظهار کرد: وقتی رقابتی باشد سرعت و کیفیت کار را ارتقا می یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید در کل استان مسئله ای در مورد تامین سیمان داشته باشیم، تاکید نمود: اولویت تامین و استفاده از سیمان با فراوری داخل استان و کارخانه مارگون است.

به گزارش خبرنگاران، کلانتری بیان نمود: به دنبال راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1652

به "اردیبهشت ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده های وام ودیعه مسکن سی سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردیبهشت ماه آخرین مهلت تکمیل پرونده های وام ودیعه مسکن سی سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید