اقتصاد جهانی با خطر رکود روبرو نیست

به گزارش کتاب ارزان، موسسه گلدمن ساکس در گزارشی خاطرنشان کرد، به رغم نگرانی های اخیر در خصوص اقتصاد چین و کاهش قیمت کالاهای مختلف، اقتصاد جهانی با ریسک وقوع رکود روبرو نیست.

اقتصاد جهانی با خطر رکود روبرو نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ بروشور قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، موسسه گلدمن ساکس در گزارشی گفت، به رغم نگرانی های اخیر در خصوص اقتصاد چین و کاهش قیمت کالاهای مختلف، اقتصاد دنیای با ریسک وقوع رکود روبرو نیست.

با این حال این موسسه چشم انداز کوتاه مدت خود از بازارهای مالی دنیا را تنزل داده است.

تحلیلگران بانک آمریکایی گلدمن ساکس در یادداشتی که روز 4 اوت برای مشتریان این بانک نوشته شده نوشته اند: کاهش در قیمت کالاها در طی سال گذشته و ضعف اخیر در آمارهای مالی و ارزش پول ملی چین و دیگر اقتصادهای نوظهور اقتصاد دنیای را وارد دوره رکود نخواهد کرد.

این بانک چشم انداز کوتاه مدت خود از بازارهای بورس را به خنثی تنزل داده، اما چشم انداز خود را برای 6 تا 12 ماه همچنان بالا نگه داشته است. این بانک آمریکا همچنان معتقد است که عملکرد بازار کالاها ضعیف تر از حد انتظار خواهد بود.

تحلیلگران گفتند: ما یک ریسک قابل توجه پیش بینی می کنیم از این جهت که بازارها دارند افت قیمت نفت و کالاهای مختلف را بیش از حد واقعی به عنوان یک نشانه حاکی از رشد منفی تحلیل می نمایند.

این تحلیلگران افزودند، افت قیمت نفت و سایر کالاها عمدتا ناشی از برتری عرضه است تا تقاضای ضعیف.

گلدمن ساکس همچنین چشم انداز خود از شرایط بازار بورس آمریکا را به شرایط خنثی ارتقا داده و چشم انداز بورس اروپا را به خنثی تنزل داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 712

به "اقتصاد جهانی با خطر رکود روبرو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد جهانی با خطر رکود روبرو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید