بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور

به گزارش کتاب ارزان، سنگاپور به تدریج مرزهای خود را به روی کشورهای دیگر باز می کند

در نشستی خبری وزیر بهداشت سنگاپور از باز شدن مرزهای این کشور خبر داد. این کشور قصد دارد به تدریج مرزهای خود را باز کند و در نظر دارد تا سفرهای ضروری میان این کشور و کشورهایی که دارای نرخ پایینی از مبتلایان به ویروس کرونا هستند را از سر بگیرد. بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور در امنیت و حفاظت کامل صورت خواهد گرفت.

بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور

وزیر بهداشت سنگاپور روز سه شنبه مطرح نمود: بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور با حفظ ایمنی کامل صورت خواهد گرفت تا به مردم این کشور اجازه دهد برای فعالیت های ضروری خود به کشورهای دیگر سفر کنند و همچنین این امکان را برای مردم کشورهای دیگر به وجود آورد تا برای انجام کسب و کار خود بتوانند به سنگاپور وارد شوند.

او همچنین اضافه نمود: ما با شیوه ای دقیق این کار را دنبال خواهیم کرد و تمامی اقدامات احتیاطی و ایمنی را لحاظ خواهیم نمود. اما به دلیل شرایط بی ثبات جهان ارزیابی و اجرای طرح بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور در سه مرحله صورت خواهد گرفت.

سنگاپور از یک جون 2020 قصد دارد تا مرزهای خود را به روی کشورهای دیگر باز کند.

در ادامه بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور بسیاری از مردم این کشور کسب و کار خود را از سر خواهند گرفت، مدرسه ها باز خواهند شد و حمل و نقل عمومی با اقدامات ایمنی شروع به کار خواهند کرد.

اما به همان اندازه که قوانین سنگاپور برای از میان برداشتن محدودیت های تردد سهل گیرانه تر می شود، به همان اندازه کنترل ها برای پیگشیری از شیوع مجدد بیماری افزایش پیدا خواهد کرد.

در راستای این تصمیم ردیابی تماس های میان فردی با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت و افرادی که به ویروس کرونا آلوده هستند، تشخیص داده شده و قرنطینه می شوند. همچنین استفاده از ماسک در بیرون از خانه حتی پس از اتمام این جریان نیز برای تمامی مردم سنگاپور الزامی است.

مردم سنگاپور باید از اجتماع در مکان های شلوغ خودداری کنند و توجه ویژه ای به سالمندان داشته باشند. همچنین شهروندان سنگاپوری باید تا حد امکان زمان هایی را که در بیرون از خانه به سر می برند را به حداقل برسانند و از تماس فیزیکی با افراد دیگر خودداری کنند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1056

به "بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجدد مرزهای سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید