فراوری ضدعفونی کننده های گیاهی در مرکز نوآوری مجتمع آموزش عالی سراوان

به گزارش کتاب ارزان، محققان مجتمع آموزش عالی سراوان با استفاده از گیاهان و درختان بومی منطقه سراوان پیروز به فراوری اسپری ضدعفونی کننده گیاهی شد.

فراوری ضدعفونی کننده های گیاهی در مرکز نوآوری مجتمع آموزش عالی سراوان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طباطبایی، رئیس مرکز نوآوری و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی سراوان از موفقیت این مرکز به فراوری اسپری ضدعفونی کننده گیاهی هوا، دست و سطوحی، محلبول ضد عفونی کننده هوا، قرص گیاهی ضدعفونی کننده هوا، صابون ضد عفونی کننده گیاهی اسکریپ دست، پودر گیاهی و شیمایی برای درمان مسائل تنفسی در بیماران کرونایی اطلاع داد که می تواند به عنوان ضدعفونی علیه ویروس هایی همچون آنفلوآنزا و کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

طباطبایی درخصوص فراوری این مواد ضدعفونی کننده گیاهی اضافه نمود: این فرمولاسیون جدید از عصاره گیاهان و درختان بومی منطقه سراوان فراوری شده و اثر ضد ویروسی و ضد بیماری دارند.

رئیس مرکز نوآوری و ارتباط با صنعت مجتمع آموزش عالی سراوان درخصوص مزیت این محصول نسبت به انواع شیمیایی آن ادامه داد: وجه تمایز این محصولات گیاهی هوا، دست و سطوح نسبت به محصولات شیمیایی این است که فاقد اثر سو شیمیایی و آلرژیک برای افراد مستعد است. مواد ضدعفونی شیمیایی برای کسانی که آلرژی بالایی دارند و برای بچه ها مضر بوده و به مرور باعث آسیب دیدن سیستم تنفسی و پوست می شوند در حالی که پایه این محصولات گیاهی است و از هیچ ماده شیمیایی در فراوری آن استفاده نگردیده است از طرفی همچون الکل فرار نبوده و به همین دلیل یکی از خواص آن پایداری بر روی سطوح است.

در خاتمه وی از فراوری اپلیکشن موبایل در خصوص عملکرد ویروس کرونا و اقدامات لازم برای محیط کار در این مرکز اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1122

به "فراوری ضدعفونی کننده های گیاهی در مرکز نوآوری مجتمع آموزش عالی سراوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ضدعفونی کننده های گیاهی در مرکز نوآوری مجتمع آموزش عالی سراوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید