روسیه مداخله آمریکا در امور داخلی اش را در سطح بین المللی مطرح می نماید

به گزارش کتاب ارزان، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام اینکه مسکو به زودی یادداشت اعتراضی درباره انتشار اخبار جعلی و اقدامات ضدروسی شبکه های اینترنتی به واشنگتن ارسال می نماید، گفت: مداخله آمریکا را در سطح بین المللی مطرح خواهیم کرد.

روسیه مداخله آمریکا در امور داخلی اش را در سطح بین المللی مطرح می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که مسکو یادداشت اعتراض رسمی در رابطه با گسترش اخبار جعلی از سوی شرکت های اینترنتی آمریکایی و مسدود کردن حساب کاربری روسی در شبکه های اجتماعی را به واشنگتن ارسال می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

زاخارووا گفت: ما در این خصوص به همتایان آمریکایی تذکر داده ایم و یادداشت اعتراض رسمی هم بزودی به واشنگتن ارسال خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه یادآور شده اقدام اخیر سفارت آمریکا تنها مورد از انتشار گسترده اطلاعات نادرست، به همراه مسدود کردن صفحات و حساب های کاربری روسی، از جمله مقامات رسمی این کشور در شبکه های اجتماعی نیست و قبلا هم رخ داده است.

این دیپلمات تأکید کرد که طرف روسی میخواهد موضوع مداخله ایالات متحده در امور داخلی این کشور را در عرصه های بین المللی هم مطرح نموده و به بحث بگذارد.

گفتنی است که روز گذشته (دوشنبه) جان سالیوان سفیر آمریکا به وزارت خارجه روسیه فراخوانده شد و اعتراض مسکو به اقدام دیپلمات های آمریکایی در انتشار اطلاعات مربوط به اعتراضات غیرقانونی روز شنبه در این کشور، که گویای دخالت مستقیم در امور داخلی روسیه است، به وی ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1487

به "روسیه مداخله آمریکا در امور داخلی اش را در سطح بین المللی مطرح می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه مداخله آمریکا در امور داخلی اش را در سطح بین المللی مطرح می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید