متکی: لاریجانی کاندیدای شورای وحدت نخواهد شد

به گزارش کتاب ارزان، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید مجدد بر انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای این مجموعه برای انتخابات ریاست جمهوری، هرگونه حمایت از لاریجانی توسط شورای وحدت را منتفی دانست.

متکی: لاریجانی کاندیدای شورای وحدت نخواهد شد

به گزارش ایسنا، منوچهر متکی با بیان اینکه گزینه قطعی شورای وحدت جناب آقای رییسی است، اضافه کرد: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده ایم که آقای رییسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود ایشان اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بشنویم و شاهد ثبت نام ایشان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی بعضی از افراد و گروه های خاص که اخبار کذب را در رسانه ها و کانال های خبری بازنشر می نمایند، گفت: با شروع فعالیت های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ ها و بیانیه های خود القا نمودند که کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.

متکی توضیح داد: اینک برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ عظیم و با حفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می دارد ایشان تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست. امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ های دروغین را می دهند متنبه شده و راستا همدلی و هم افزایی را درپیش گیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1656

به "متکی: لاریجانی کاندیدای شورای وحدت نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متکی: لاریجانی کاندیدای شورای وحدت نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید