محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می نماید

به گزارش کتاب ارزان، معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان گفت: محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می نماید.

محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می نماید

علیرضا نقش در حاشیه بازدید از نمایشگاه متالورژی با اشاره به برند معتبر ذوب آهن در عرصه ملی و بین المللی گفت: ذوب آهن به عنوان اولین فراوری کننده فولاد در ایران در تربیت نیروی انسانی ماهر و راه اندازی صنایع فولادی گوناگون در اقصی نقاط کشور نقشی بی بدیل داشته است که همگان به این مقوله کلیدی واقف هستند.

او اضافه نمود: پیرو سیاست های دولت در مورد اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن، گزینه مناسب برای احداث ساختمان های ایمن بهره گیری از سبد محصولات ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان است و ما نیز به عنوان مجموعه استانداری آماده همکاری به منظور تحقق یافتن این دستاورد مهم هستیم.

معاون امور مالی استاندار توضیح داد: یکی از زیرساخت های مهم فراوری فولاد، گاز است که مجموعه های فولادی در این زمینه محدودیت هایی را تجربه کردند، لذا کوشش کردیم تا این چالش فراوری رفع گردد و فولاد به عنوان بخش پیشران فراوری، در خدمت رونق اقتصاد کشور قرار بگیرد.

علیرضا نقش، فراوری ریل ملی در ذوب آهن اصفهان را از دیگر دستاورد های مهم این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد: در گذشته این محصول استراتژیک از خارج از کشور وارد می شد، اما به همت دانش و کوشش کارکنان این کارخانه بزرگ در کنار تامین خطوط ریلی کشور، به جمع صادرکنندگان این محصول پیوستیم.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2165

به "محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات ذوب آهن اصفهان ایمنی ساختمان را تضمین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید