پروازهای روسیه و ونزوئلا از سر گرفته می گردد

به گزارش کتاب ارزان، سفیر روسیه در ونزوئلا با اعلام خبر پیشرفت در گفت و گوها برای از سرگیری پروازهای مستقیم میان مسکو و کاراکاس، تاکید نمود هنوز تاریخ دقیقی در این مورد وجود ندارد.

پروازهای روسیه و ونزوئلا از سر گرفته می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری تاس، گزارش های رسانه ای با استناد به گفته های فیلیکس پلاسنسیا وزیر گردشگری و تجارت خارجی ونزوئلا از پیشرفت گفت و گوهای دو کشور بر سر حل این موضوع خبر داده است.

سرگئی ملیک بگداساروف سفیر روسیه در ونزوئلا در این باره به خبرگزاری روسی تاس گفت: روسیه و ونزوئلا گفت و گو بر سر از سرگیری پروازهای مستقیم میان مسکو و کاراکاس را ادامه می دهند، اما هنوز تاریخ مشخصی در خصوص آن توافق ذکر نشده است. این دیپلمات همچنین اضافه کرد: موضوع در حال آنالیز است و هنوز هیچ تاریخی وجود ندارد.

در ماه مه (اردیبهشت) ، سفیر روسیه تأکید کرد که مساله برقراری پرواز میان مسکو و کاراکاس مدتها است مدنظر دو طرف می باشد، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا هنوز زود است که درباره تاریخ و پارامترهای انجام پروازهای مستقیم صحبت گردد.

گزارش های رسانه ای با استناد به فلیکس پلاسنیا وزیر گردشگری و تجارت ونزوئلا اعلام کردند که طرفین در حل این مسئله پیشرفت نموده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1184

به "پروازهای روسیه و ونزوئلا از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای روسیه و ونزوئلا از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید