پیشگویی زیباکلام: اصولگرا ها با جو بایدن مذاکره می نمایند

به گزارش کتاب ارزان، صادق زیباکلام می گوید: با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی شروع گردد؛ اما برجام 1400 در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد.

پیشگویی زیباکلام: اصولگرا ها با جو بایدن مذاکره می نمایند

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در تبادل نظر با خبرآنلاین درباره تغییر سیاست های ایران در قبال آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن گفت: من معتقدم اگر انتخاب آقای بایدن قطعی گردد و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا گردد، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی کند. مقصودم رویکرد آمریکا ستیزی است که ظرف 40 سال گذشته جاری بوده است. در اصل دشمنی ایران و آمریکا تغییری ایجاد نمی کند. چون آمریکا ستیزی عمود خیمه جمهوری اسلامی است.

وی اضافه نمود: با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی شروع گردد؛ اما برجام 1400 در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد. چون در انتخابات 1400 حامیان اصلاح طلبان پای صندوق های رای نخواهند رفت؛ بنابراین این اصولگرایان هستند که پیروز انتخابات خواهند بود و مذاکرات توسط اصولگرایان پیش خواهد رفت.

این چهره اصلاح طلب پیش بینی کرد: از سوی دیگر، چون اصولگرایان دولت و مجلس را در اختیار خواهند داشت، مسئله ای که در برجام قبلی شاهد آن بودیم را شاهد نخواهیم بود. چون در برجام قبلی مجلس اصولگرایان هر اقدامی را برای عدم موفقیت برجام انجام داد. اما برجام 1400 اصولگرایان می تواند موفقیت بیشتری نسبت به برجام قبلی داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1361

به "پیشگویی زیباکلام: اصولگرا ها با جو بایدن مذاکره می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگویی زیباکلام: اصولگرا ها با جو بایدن مذاکره می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید